$$$

Followers

Thursday, December 2, 2010

oh putera ku!

 
salam.. hehe
pe ktawe2? ngeee~ okeyh da la 2 ameera uii,,
haa ni la keje aku bile cuti2 cmni,, online blogging nengok tv..
korang nengok tak cte putera katak pukul 4.30-5.30 pm kt AXN  TV3 la,,, hehe
ye? em? x kelas nengok tv3? amboi.. kowg duduk m'sia kn ape la salahnye support m'sia.. ehehe
haaa.. kalaw korang nengok la or kalaw korang tak nengok pon aku nak cte..
1st aku nengok cte ni aku da minat da bab aku ske nengok nora danish 2.. comey! (sy bukan GAY) ahaa,, aku mmy ske nengok dye blakon.. gedik? x la dye manje,, 
mule2 nengok cte ni agak geli la gak an yela belakon ngn katak real uh,, haha
cm ne la perasaan nora danish pegang katak uh an,, sungguh berani kalaw aku haih jgn arap la.. haha 


eh korang rase an wujud tak putera gajah katak cm tuu? haha (merepek! tp nak gak) haha 
kalaw la ade kn.. korang rase korang cium tak katak terbabit? haha ke da teringin sgt an korang amek sme katak2 yg korang jumpe cube cium agak2 dia btukar x?



haha cium binatang x dosa kn? haha yela kalaw dye btuka jadi prince charming wahhh!! mesti best an an.. nak try la,, haha,, aku tetibe jadi pencinta binatang plak ble nengok cte ni,, sgt comel!
aku mmg pencinte arnab dan kucing tp katak.... errr... bole dipertimbangkn,, haha
dlo aku ade la gak bela kucing arnab ikan kura2 n hamster,, (amacam bole jadi pet shop x?) tp riwayat dowg x pnjg biasala yg idop mesti mati,, hahah  okeyh la 2 je na cte psl ni.. sgt ske nengok cte putera katak ni.. mintak2 wujud la kn putera katak ni (huh? sandiwara apakah ini),, hahahah sengal ok da stop merepek ameera,, suda! jgn lpe taw nengok cte ni! best2!
nah gmba katak! hoho (kepada yg takot or geli katak x yah la nengok ade kang blog ni kne banned haha)

lawa kn kn exotic gitu!

comey je! (eeeuuuwww) ahaha

awww so sweet!

nak komen: pe dye? geli? hahaha! nengok la cte putera katak 2 t mesti da x geli da.. teros btuka jadi comeyy! ahhaha :P
wanita islam

No comments:

Post a Comment