$$$

Followers

Friday, March 11, 2011

masok REMAJA.

assalamualaikum :D
yeeeee,,, nmpk x title di atas nmpk x? nmpk x ??
hahaha,,, sila terkujat skang !! :O 
OK DAH CUKUP !.. haha
sebenarnye na btaw eksited gle ni ! haha
muka kami (sy dan rakan2) masuk remaja!! gempak an an ??
xyah na gempak sgt la an awk ameera hany. haha
sbnrnye cm ni kejadiannye,, 
kawan sy izzati afiqah ank perempuan ahmad aini
dye ni aku rase tlebih la rajin an haha
dye masokkn gmba kteowg kt ruang sahabat selamanya kt majalah remaja
keluaran MAC.. hahaha
aku mula2 cm x caye la (eh ? ye2 je an gmba kteowg tpilih na masok ruang tu)
tp ble da bli.. (tbelalak tbeliak mate aku) tpampang beso gamba uh,, byk plak uh
aiseh zati,, malu kte taw awk ni sawit  sweet la.. iloveyou la girlfriend.. hehe
ok jum aku tunjuk cara2 nak nengok muke kteowg kt remaja sila scroll bawah

1. beli remaja keluaran 1 mac 2011


2. bukak segmen sahabat selamanya mks 175 

 
3. cari details bdak ini 
 
4. bukak mata anda bsar2 (smpai tkelua bijik mate) dan anda akan melihat sy yg sedang 
menunjukkan simbol peace bersama rakan2 yg lain,,, tadaaa !!

hahaha.. puas ati ? huh? tak ? sbb x jelas kn ? aku sengaja set kn mode camera aku jadi blur
haha nak lagi jelas sila la beli REMAJA keluaran 1 mac ! ( HAHA xde maknenye dowg
na beli majalah semate2 na nengok muke kaw yg kua kt sahabat selamanya je,, kalaw kt segmen blogger cm zack zuhairi ke hanis zalikha ke ok la gak) hahaha ! biar arr ! jeles ! xpe2 aku akan pastikan pas ni aku kua tros jadi cover front page,, hahaha (poyo !!!!  oh tidak aku tak gle glamour,, not my style,, humble cukop)
 
ok itu je na kongsi.. kepada
izzati afiqah saya : awk !!!! tenkiu !!! syg awk n HIDANAWS ketat2 padat2 laju2 taw,, 
terharu nengok gmba kte kt kfc n mase wt surprise party utk danial,, huhu,, hope this friendship will last forever,, love u HIDANAWS,!

No comments:

Post a Comment