$$$

Followers

Friday, March 11, 2011

check check 1 2 3

assalamualaikum semua ~ :D

aiseyhhh! lagak bg salam kt semua 2 cm ramai je yg bace blog kaw ni meera follower je da secoet cm 2 (smbil membuat memek muka) pe lagi yg slalu log in 
hahaha (aku taw la bab duit kt nuffnang hampeh sikit pon x gerak RM0.00 gak) kehkehkeh..
ok2 disebabkan aku da lame x hupdate ini blog (ayat org x byr berukband biasa la)
jadi aku ade beberapa cite hangat ni (ce cte ce cte! ) ok kak limah kaw bole diam skang, 
haaa,, ade bende pelik belaku kt ade semenjak dua menjak tiga menjak dan bermenjak2 ni,,
antara salah 1 keindahan kejadian aneh yg berlaku kt aku ialah,, ok sila lihat msg dibawah (turunkn bebola mata anda) apakah? alahh layan jelaa.. nengok la bawah ! baca lagi wat pa !!


haaa,, 2 la ctenye k tepuk tgn semua! (clap* clap* clap*) ok abes! sekian,, hahaha
kidding! ok cm ni ctenye,, (ce cte ce cte) diam lah kak limah oi!! haa,, al kisah kt speaker corner uitm segamat (taw x tmptnye kt ne ? x taw? g google translate maksud aku google search image) ade bukak booth jual shawl, dress, pin tudung n pelbagai aksesori motor dan kereta wanita (ske2 je eja aksesori cm 2 menanges lecturer bel 260 n 162 aku haha biarkan) pas 2 hari yg same aku mendapat msg di pesbuk mengatakan apa yg tertera di image atas tu,, aku terkejut la nasib x jadi beruk (bak kate seseorg) haa,, cm kene loteri plak an,, so tnpa membuang emas masa lagi aku pon text la akak 2 ty dia

 (babak 2: kandungan dalam inbox)

aku : salam,, kak sy ameera hany yg akak msg dlm fb 2,, (sending msg)
akak jual aksesori: ye dik,, adik kalau free dtg la ke speaker corner akak ade bukak booth kt sni,, ade org sowh awak dtg dan pilih barang kat sini nnt dia akan bayarkn. (msg received)
aku : (nervous na bukak text ni ) errr... kalaw bole sy nak taw sapa yg sowh sy amek brg 2 ye ? (sending msg)
akak jual aksesori di speaker corner: hehehe (ade ke dye ktawe dye x taw agaknye aku tgh gelabah) tu akak x boleh bgtaw awk kene dtg dan pilih barang 2 nnt dye akan bgtaw awk sendiri kalaw bole dtg la cepat2 nnt takot stock abes)(msg received)
aku : (^&*$%^&) ok,, insyaallah kak.(sending msg)

masyaallah perasaan aku mase 2 mcm2 bercampur baur rase cm na tberanak mengamuk pon ade gak,, so aku decide utk amek gak brg 2 (eh! ak bukan batak sgt ea na brg 2 ak ade motif aku sendiri nape na ame brg 2) sesampai je aku dikedai suspek bersama bodyguard rakan2 yg lain teros aku gamble ckp kat akak uh kak sy ameera hany dye pon tnpa membuang masa terus bwk aku ke 1 sudut shawl dan berkata2 'awk pilih je barang pe yg awk nak bajet budak 2 RM100) dalam hati aku berkata2 (vafak gle vavi banyak dak ni nak spent kn utk aku! biar betol ni ! anak YB ke pe ni) aku pon ckp kt akak 2 ' kak kalaw bole sy nak taw sape dak 2 laki or pompuan?' kak 2 ckp "x bole dik nnt dye akan btaw sendiri" errrrggghh!!! geram je aku rase cm na simbah cat je kt kedai akak uh,,, aku pon amek 1 shawl (saje wt syarat) tetibe akak 2 kate 'x bole dik awk kene cukupkn smpai RM100' GILA KE APE !!!!!??? ARGH! TENSION AKU.. x caye g ty membe aku rabaatul adawiyah name dye x caye gak g add dye kt fb eybit atul name dye.. haaa,, aku pon amek smpai cukup 100 then aku blah,, hmm jgn slah sngka aku amek bukan utk suke2,,

Yng jadi tnda seru tanya SIAPA BUDAK TERBABIT !??
hurm,, kalau budak 2 tgh bace blog aku skang aku nak dye taw yg kawan x bole bli dengan duet or kalaw dye rase dye na pikat aku dengan duet dye yg bnyak 2 ak rase dye da slah tunjuk loceng ! im not that kind of girl,, AKU NAK JUMPA KAW WAHAI BDAK YG SGT BAIK HATI TP TAK BERTEMPAT !
da la pas aku amek brg 2 akak 2 bole snap pic aku (pergh ! aku rase na cmpak je hp dye kt lantai geram seyh ske2 kakak dye je nak amek2 gmba aku ingt aku pe) uuuiii sabar ameera hany... xpe2 skang ni aku tgh tunggu sape BUDAK yg dikatekan akak ni,,,k la assalamualaikum sekian

p/s: aku rase cm na kol talian nur 15999 je ckp aku rase terancam,, bole x?? hurmm...



No comments:

Post a Comment